Zielona Figa – ANWEN
KATEGORIA: Etykiety
DATA: 2022
KLIENT: Anwen
#01. Zadanie projektowe
Pierwszy, a więc też wyjątkowy dla mnie projekt, jaki przygotowałem dla ANWEN, to etykieta serum do włosów o aromacie zielonej figi. Głównym celem było nie tylko przyciągnięcie uwagi klientów, ale również perfekcyjne oddanie zapachu i charakteru produktu.
#02. Proces projektowy
Rozpoczełam projektowanie od analizy wymagań dotyczących produktu, koncentrując się na jego przeznaczeniu i oczekiwaniach Klienta. Po wykonaniu pierwszych wstępnych koncepcji i kompozycji i wybraniu jeden z nich, przystąpiłam do dalszej pracy w celu dopracowania wybranego projektu. Etykieta Serum do włosów Zielona figa została przeze mnie zaprojektowana na eleganckim, czarnym tle, co podkreśliło luksusowy charakter produktu marki ANWEN. Elementy figi wkomponowałam tak, by stanowiły one harmonijną całość z resztą opakowania. Dzięki takim działaniom projektowym serum przyciąga uwagę na pólkach sklepowych i jest chętnie wybierane przez klientów.
Grafika to nie tylko dekoracja, ale narzędzie komunikacji, które potrafi dotrzeć do serca i umysłu odbiorcy. – Milton Glaser, Amerykański grafik i Ilustrator
#03. Efekt końcowy
Zobaczyć swoją pracę w rzeczywistości, na gotowym produkcie, było niezwykle motywującym doświadczeniem. To dla mnie potwierdzenie, że wybór drogi grafika był słuszny, i dodatkowa motywacja do dalszego rozwoju i doskonalenia moich umiejętności.