Szampon Wake it up – ANWEN
KATEGORIA: Etykieta
ROK: 2023
KLIENT: Anwen
#01. Zadanie projektowe
Przy projektowaniu etykiety kawowego szamponu “Wake it up” marki Anwen, miałam za zadanie przeprowadzić rebranding istniejącego produktu. Etykieta miała otrzymać nowy charakter, zachowując jednocześnie znany wszystkim klientom wizerunek marki.
#02. Proces projektowy
W trakcie projektowania nowej etykiety dla kawowego szamponu Wake it up, miałam przyjemność zgłębiać styl marki oraz istniejącego już jakiś czas na rynku produktu. Na jednym z pierwszych etapów projektowania, została podjęta decyzja o zmianie kolorystyki etykiety z białej na czarną. Dzięki temu etykieta podkreśla ekskluzywny charakter produktu i lepiej oddaje jego kawowy charakter i zapach szamponu. Inspirację do stworzenia grafiki czerpałam z liści i owoców kawy, dbając o to, by harmonijnie wpleść je w kompozycję, wykorzystując głównie barwy czerwieni i zieleni. Przez proces projektowy starałam się utrzymać balans między elegancją a wyrazistością, by nowa etykieta przyciągała uwagę klientów marki ANWEN na półce sklepowej.
“Dobra grafika to taka, która nie tylko zachwyca oko, ale także pobudza wyobraźnię i przekazuje treść w sposób prosty i zrozumiały.– Stefan Sagmeister, projektant graficzny
#03. Efekt końcowy
Ostateczny projekt został zatwierdzony i wdrożony na rynek, co stanowiło satysfakcjonujący moment dla mnie jako grafika. Teraz, obserwując reakcje klientów marki ANWEN, cieszę się, widząc pozytywny odbiór nowej etykiety, co dodaje mi motywacji do dalszej pracy nad projektami graficznymi opakowań i etykiet.