Humektantowa Piwonia – ANWEN
KATEGORIA: Opakowania
ROK: 2023
PRODUKT: Odżywka
KLIENT: Anwen
#01. Zadanie projektowe
Nowość marki Anwen – Humektantowa Piwonia, w założeniach moich Klientek, miała pasować stylistyką do pozostałych produktów z serii odżywek, ale jednocześnie wyróżniać się wśród nowości marki.
#02. Proces projektowy
Wybór czarnej tuby jako tła dla grafiki był strategiczny – miało to na celu wyostrzenie kontrastu i wyeksponowanie białych piwonii z zielonymi liśćmi, tak by zwrócić uwagę potencjalnych klientów. Starannie dobierając kolory i elementy graficzne, dążyłam do stworzenia kompozycji, która nie tylko estetycznie prezentowałaby się na półce sklepowej, lecz także wywołałaby zainteresowanie.
Proces projektowania jest zawsze wieloetapowy – w tym przypadku testowałam różne warianty grafiki, będąc w stałym kontakcie z moimi Klientkami, wprowadzałam drobne poprawki, tak by osiągnąć ostateczny efekt, który najlepiej odzwierciedlałby charakter produktu. Na etapie projektowania musiałam uwzględnić nie tylko estetykę, ale także funkcjonalność i zgodność z pozostałymi opakowaniami z serii odżywek.
Grafika to nie tylko estetyka, ale również komunikacja, która inspiruje i informuje. – Paul Rand, projektant graficzny
#03. Efekt końcowy
Ostateczny efekt sprawił mi ogromną satysfakcję i dumę. Obserwacja mojej pracy na gotowym produkcie, który doskonale komponuje się z pozostałymi produktami w gamie, a jednocześnie wyróżnia się wśród nich, stanowiła dla mnie ogromną motywację do kontynuowania rozwoju i doskonalenia moich umiejętności w projektowaniu graficznym. Dodatkowo, opakowanie Humektantowej Piwonii zyskało uznanie wśród klientów marki Anwen, widoczne chociażby na ich social mediach i stronach poświęconych pielęgnacji włosów. Prywatnie mogę dodać, że czytanie tak pozytywnych komentarzy, było to dla mnie ogromnym wzruszeniem i realizacja tego projektu dała mi niesamowitą motywację.