Aware Scalp Care – sera – ANWEN
KATEGORIA: Etykiety
DATA: 2024
KLIENT: Anwen
#01. Zadanie projektowe
Projektowanie etykiet nowej serii produktów kosmetycznych do skalpu Aware Scalp Care marki ANWEN wymagało połączenia minimalizmu z elegancją. Moim celem było stworzenie estetycznych etykiet do dwóch produktów – Serum przeciwstarzeniowego do skóry głowy z peptydem miedziowym oraz Serum rewitalizująjącego mikrobiom.
#02. Proces projektowy
Rozpoczełam analizę potencjalnej grupy docelowej. Po konsultacjach z Klientkami, zapadła decyzja o minimalistycznej etykiecie z czarnymi napisami. W etykietach tego typu, bardzo ważny odpowiedni dobór fontu i zwrócenie uwagi na każdy detal. Aby dodać wyjątkowości tej etykiecie, zastosowałam kolor w odcieniach beżu z delikatnym metalicznym połyskiem, który nadał jej subtelnego luksusowego wyglądu. Motywem graficznym są minimalistyczne, linearne wzory chemiczne, nawiązujące do głównego składnika serum. Taki zabieg dodaje produktowi oryginalności i lekkości oraz wyróżnia go na tle konkurencji, podkreślając jego nowoczesny charakter i innowacyjność. Co więcej, opakowanie zostało utrzymane w jasnej tonacji – biała pompka i drewniany element dodają naturalnego uroku, a ten doskonale współgra z minimalistycznym stylem etykiety.
Grafika to język, który pozwala nam komunikować się z całym światem.
– Karel Martens, proejtkant graficzny
#03. Efekt końcowy
Satysfakcja Klienta nie ogranicza się jedynie do oceny estetyki czy funkcjonalności. To również poczucie, że jego marka została właściwie zinterpretowana i przedstawiona, co przyczynia się do budowania jej wizerunku i pozycji na rynku.